25 Kasım 2013 Pazartesi

Atilla İlhan - Sen Benim Hiçbir Şeyimsin


Atilla İlhan - Sen Benim Hiçbir Şeyimsin (Seslendiren: Kendisi)

Sen benim hiçbirşeyimsin.
Yazdıklarımdan çok daha az,
Hiç kimse misin, bilmemki nesin,
Lüzumundan fazla beyaz,
Sen benim hiçbirşeyimsin,
Varlığın yokluğun anlaşılmaz,
Galiba eski liman üzerindesin.
Nasıl karanlığıma bir yıldız olmak,
Dudaklarınla cama çizdiğin,
En fazla sonbahar otellerinde,
Üniversiteli bir kız uykusu bulmak,
Yalnızlığı öldüresiye çirkin,
Sabaha karşı öldüresiye korkak,
Kulağı çabucak telefon zillerinde,
Sen benim hiçbirşeyimsin.
Hiçbir sevişmek yaşamışlığım,
Henüz boş bir roman sayfasında,
Hiç kimse misin, bilmemki nesin,
Ne çok çığlıkların silemediği,
Zaten yok bir tren penceresinde,
Sen benim hiçbirşeyimsin.
Yabancı bir şarkı gibi yarım,
Yağmurlu bir ağaç gibi ıslak,
Hiç kimse misin, bilmemki nesin.
Uykumun arasında çağırdığım,
Çocukluk sesinle ağlayarak,
Sen benim hiçbirşeyimsin.

Ditulis Oleh : Unknown Hari: 10:23 Kategori:

0 yorum:

Yorum Gönder